POSTED BY spike 77 on 18:33 under
Fortat sa suport fiecare zi, fara culori, fara nici o raza de soare. Las dureri ce-mi alunga frica. Ma complac si imi zic frica, care ma ajuta sa evit sau sa limitez pagubele. Nu imi e rusine sa imi arat teama, pana la urma teama in limita normala este un semnal de alarma fata de un existent pericol. Nu am de gand sa intorc spatele acestor ganduri. O sa reflectez atent si o sa ma intreb daca am ajuns cu adevarat la capatul acestor idei, daca am derulat intreg scenariul. Sunt vise care ma tulbura, vise pe care cu greu le uit sau vise intense din care nu as mai vrea sa ma trezesc. Inevitabil ma gandesc aproape de fiecare data ce simbolizeaza aceste vise...

Concluzia:
Trebuie sa fiu ce vreau eu, nu ce vor altii. Trebuie sa fac ce vreau eu, nu ce vor altii. Trebuie sa gandesc cum gandesc eu, nu cum o fac altii.

Viata mea e'n alb si negru ca nu-mi permit culori. Fara culoare, zilele trec. This ain't no ordinary life ...
5 comentarii so far:
    Andreea. 8 februarie 2010 la 19:36 , spunea...

    Daca ar fi sa urmam tot ce spun EI, ar trebui sa credem in nimic, sa fim niste adepti ai nimanui.Viata nu trebuie sa fie colorata.Poti trai si in alb-negru, daca stii sa traiesti cu adevarat.

     
    spike 77 8 februarie 2010 la 19:41 , spunea...

    multumesc : )

     
    D. 8 februarie 2010 la 20:07 , spunea...

    frumos scris, insa alb si negru n-o sa te faca sa vezi cum e viata de fapt, insa te obliga sa iti imaginezi tu culorile, creindu-le dupa bunul plac.

    p.s: ai facut o cacofonie.:))

     
    spike 77 8 februarie 2010 la 20:48 , spunea...

    asa e : )
    dar numai e b-)

     
    Nu . 11 februarie 2010 la 10:42 , spunea...

    si faptul ca'ti imaginezi viata in culori e un mod de a trai.:)