POSTED BY spike 77 on 19:49 under
1. Luaţi cartea cea mai la indemână, deschideţi la pagina 18 si scrieţi aici al 4-lea rand : Spre rusine mea ... n-am nicio carte pe spatiu asta (cat pot intinde mana ca nu ma ridic de pe scaun) ... : ) scuzati-mi stilul :">

2)Fara sa verificati spuneti cat e ora-hm : 8 :-??


3) Verificati- 7:52 =) sunt destept : P


4)Cu ce sunteti imbracat?-blugi negri, tricou verde : )


5)Inainte de a raspunde la acest chestionar,la ce va uitati? Stateam pe mess si numaram bani : )


6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului? Asculta sormea muzica la laptop @-) ... facem concurs ( care da mai tare )


7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? Am fost pana in oras sa iau kurtosh :)) si 8 senvisuri de la regal : P


8)Ati visat ieri noapte? Nu dq , am fost la tara si m-am culcat repede ca imi e frica acolo :))


9) Cand ati ras ultima data? Ce dq ... viata mea e halucinogena

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti ? Un calendar si o boxa ... in spatele meu nu-mi amintesc si nici nu ma intorc ...


11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? Dubai-ul :P sau pe tine : )


12)Care este ultimul film pe care l-ati vazut? "Gone in sixty seconds"


13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi ? Da :)) fata lu aia de la regal cand i-am cerut 8 senvisuri :)) ... dupa a vazut ca eram cu mai multi in masina :P si i s'a dus panica : P


14) Ce parere aveti despre acest chestionar? Pierdere de timp : ) dar nu lafel de mare ca si cum as fi stat degeaba ... imi mai exersez si eu vocabularul :P


15) Spuneti-ne ceva ce nu stim: Daca e , e . Daca nu , nu cred e :-??


16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?: Alexandra


17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?: Le Bron , Antony :)) ... Salamat , Sacagiu , Otopeni , Mercedes :-?? ... nu vreau baiat : ( ... ca io sunt baiat si am trecut greu prin multe :))


18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate? Plec cum scap de suspendare :))


19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului? Bah , io nu-mi amintesc sa fi facut ceva rau :-??


LEAPSA LA TOATA LUMEA!!
1 comentarii so far:
    Ioana 7 octombrie 2011 la 13:42 , spunea...

    Interesant.